Maksymalny wpływ ćwiczeń dla kobiet w biurze

Kochasz swoją pracę, a dlaczego nie? To sprawia, że koniec z końcem. Jednak praca może być niebezpieczna dla zdrowia, szczególnie, jeśli pracujesz na stole. Ćwiczenia dla kobiet ważne! Jak kariery kobiety, można powiedzieć, że nie masz czasu, aby pójść na siłownię lub fitness z męczącym dniu. Nie mogę dyskutować o tym. Jednak, jeśli chodzi o problemy ze zdrowiem, trzeba podejść do tego poważnie.

W końcu w szpitalu nie bardzo dobra rzecz, zwłaszcza jeśli trzeba będzie wydać swoje pieniądze i cenny czas.

Ćwiczenia dla kobiet jest to łatwo zrobić. I oczywiście, te ćwiczenia są niezbędne dla męczącym dniu. Nie zdając sobie z tego sprawy, cały dzień w pracy, nogi pracować ciężej, bo trzeba iść do tyłu i do przodu z wysokimi obcasami. Nie mówiąc już siedząc przez kilka godzin, podając przed komputerem. Twoje ramiona i inne części ciała pozostawały przez długi czas w zagiętej pozycji.

W końcu w szpitalu nie bardzo dobra rzecz, zwłaszcza jeśli trzeba będzie wydać swoje pieniądze i cenny czas.Przy zrównoważonym rutynowego treningu w biurze, stres, poniesionych części ciała może być zmniejszona. Jeszcze jeden dodatkowy wynik, krążenie krwi w organizmie będzie gładka. Efekt, koncentracja i wydajność pracy w biurze można zejść z grafika. Jeśli chcesz go, robimy następujące wskazówki! Pomieszczenia biurowe są wykonane, aby zminimalizować ruch i zwiększyć wydajność. Zresztą, mało czy twórców pomieszczeń biurowych wiedzą, że są to te same miejsca, które mogą stanowić niebezpieczeństwo dla pracowników biura, czyniąc je dodać dziesiątki kilogramów co kilka dni i wysiłku części ciała.

Biurko w pracy nie tylko zwiększyć ciężar, ale i męczy plecy, nadgarstki, oczy, a nawet szyja, według badań opublikowanych w wielu uniwersytetach. Jeszcze jeden minus pracy biurowej-to stres. Sondaże pokazują, że stres może prowadzić do depresji, liczne problemy ze zdrowiem, a czasem nawet śmierci. Do walki z tym niekorzystnych skutków biurowej rutyny, to jest bardzo ważne, aby regularnie uprawiać sport. Ale można wziąć czas na trening? Na szczęście, lekarze stworzyli ćwiczeń na stanowiskach pracy.

Tak, wziąć czas, aby terminy te sześć maksymalnych obciążeniach fizycznych.

Dach Się Podnosi:Tak, wziąć czas, aby terminy te sześć maksymalnych obciążeniach fizycznych.

Stać na otwartej przestrzeni i apelować do sufitu obie ręce. Zrobić ciężarki w rękach, aby zmaksymalizować wpływ.

Obszar oddziaływania: barki i biceps

Ścięgno curl:

Stać na otwartym terenie. Teraz przynieś lewą stopę obok swojej tyłu, przynosząc swoje siły przed. Powtórz z drugiej nogi.

Obszar Oddziaływania: Nogi, Biodra

Podnoszenie Kolan:

Podobne ścięgno loki, ale wręcz przeciwnie. Podaj kolano na brzuch, a ręce idą w przeciwnym kierunku.

Strefa oddziaływania: kolano i biodro

Biurko Pompki:

Umieść ręce na ścianę lub na biurko. Kliknij twoje ciało do przodu, jak zwykłe pompki. Jedyna różnica polega na tym, że biurko pompki skośne.

Strefa oddziaływania: triceps, klatka piersiowa

Tak, wziąć czas, aby terminy te sześć maksymalnych obciążeniach fizycznych.Дипы Krzesło:

Siedząc na swoim miejscu, wstać, trzymając się za rączki fotela. Unieś swoje ciało w górę, naciskając rękoma. Pamiętaj, potrzebny jest stabilny miejsce dla tego ćwiczenia. Strefa oddziaływania: triceps, nadgarstka Widzisz Barack Obama pracuje w Białym domu. Dlaczego nie możesz? Chociaż może to wydaje się niemożliwe w małych biurach, ale staraj się brać nie mniej niż 100 kroków na minutę, czy to w samochodzie czy w biurze. Jeśli można zrobić poza biurem na mały jogging.

Obszar działania: całe ciało

Można zapomnieć, że ćwiczenia na bieżąco do biura. Najlepszym sposobem, aby zapamiętać-zrobić kalendarz i działać odpowiednio. Zrób sobie przerwę co dwie godziny wykonuj ćwiczenie w ciągu pięciu minut i wrócić do pracy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *